ORĘDZIA PL/ MESSAGES EN

Messages April 7/ Orędzia z 7 kwietnia


Millions of Souls will be saved through these messages

My beloved daughter, the Gift of the Holy Spirit was bestowed on you today, along with special Divine graces. You, My daughter, having surrendered your free will, will now move on to do My Most Holy Will. You will now realise the importance of full obedience to Me, in your thoughts, words, acts, behaviour and attitude. You will now follow My guidance and seek it out before you take any action on My behalf.

Finally, you are ready to follow My instruction. You now need to devote at least two hours to Me in prayer every second day. In addition, you must follow directions from the most holy spiritual director sent to you from Heaven. He will speak to you as I instruct him to. Do exactly what he says. You must ensure that you communicate with Me every day because I have much to tell you.

My daughter, hear only My Voice from now on. Only write what you receive from Me. Never take meanings about these Most Holy Messages from others. There is only one mouth with which I communicate to you and that’s Mine. Trust Me, My daughter. Trust in Me completely. Never question these Messages, because it is Me speaking with you. Always remember that. Now that you trust in Me, you will be much stronger. Let Me assure you that you will now be able to deal more effectively with the attacks from the deceiver.

Feel at peace. The Love for you, My daughter, is surging through My Heart, while your devotion and love for Me fills you and makes you weak. This powerful Love is pure in its entirety and cannot be compared to anything you have ever experienced before in this world.

Heaven rejoices at your final surrender. But now you will have to prepare yourself to help save millions of souls. My daughter, the task I ask of you is enormous in human terms. You, My daughter, will be the messenger to the world of the largest volume of My Holy Word, for the world to prepare for My Second Coming.

They, My precious children whom I love with a deep passion beyond your knowing, must be drawn back to My Most Sacred Heart before it is too late. You, My daughter, will be expected to deliver My Word to mankind. This is no easy task. You will suffer because of it, but you must understand that this now is your duty to Me. You are being called to ensure, that through the Word from My Divine Lips ,that millions of souls will be saved from the fires of Hell.

Communicate with Me properly now. I will guide you all the time. Peace be yours, My daughter. My Most Holy Spirit is now flooding your soul. You are now full of love and joy and ready for the next stage of this Divine Mission.

Your Saviour
Jesus Christ

I Am the Church. The Church was founded by Me and it can never die

My dearly beloved daughter, the schism I spoke of has begun in the Catholic Church.

My Teachings, which have never changed since My Holy Scriptures ended with the Book of Revelation, are now being challenged.

There have been a number of challenges, opinions and theological assessments of My Holy Word throughout the centuries.

Many fine men questioned the instructions and the Teachings, which I imparted to mankind.

Some of My Teachings were taken apart, analysed, new interpretations sought and then accepted.

Yet this has been unnecessary, for the Truth was given to man by the prophets who came before Me and then by Me during My time on Earth.

The Truth has never changed. The Truth is simple.

Other information, not contained in Holy Scripture was given, as a Gift to the world, through chosen souls, for one reason only. To help you contemplate on My Sacrifice for mankind and to show and remind you of the Love I hold in My Heart for all of God’s children.

Any Divine Revelations given to the world today are to help you prepare for Eternal Life.

My Teachings, honoured by the Holy Catholic and Apostolic Church, are now being attacked in the first of many challenges, which will result in the division of the Church.

New laws will be introduced to suit modern opinion and so that they sit comfortably with those who, with pride in their souls, feel a need to pacify mankind, rather than show obedience to the Teachings of the Church.

I Am the Church. The Church was founded by Me and it can never die.

Many, including those from within, as well as from outside the Church, will attempt to break down its structure.

Pray that My Holy Vicar, Pope Benedict XVI, will remain strong amidst the opposition he now faces.

This is a deliberate attempt, by those connected with the false prophet, to create a new church.

These cunning people will have you believe it will be the same Church, but it cannot be.

How can My Church, with new laws, twisted versions of the Truth I gave to the world, represent Me?

It can’t. This is why My Father will direct His Church, the true, loyal believers, from the Heavens.

He will hold the keys, until the Second Coming, when the New Jerusalem will rise, the One True Catholic Church, out of the ashes to be reclaimed by all of God’s children, all religions, all creeds as one.

This is the way it was meant to be in full and final union in the New Era of Peace on Earth.

Your beloved Jesus Christ

This new temple, they will be told, is a church, which unites all because God loves all His children

My dearly beloved daughter, every single one of God’s churches on earth who honour Me, the Son of Man and those who pay allegiance to My Father, will soon be divided. Many, within each church, will rebel and great divisions will emerge as more misguided, amongst their ranks, will try to introduce laws, which condone sin.

The moral obligations felt by those who love and know God’s Holy Word will be taken to task and they will be accused of being cruel and heartless. Their crime will be to oppose sinful laws, which will come into being as churches disband during the persecution of the antichrist. When they divide and splinter, their foundations will be rocked. They will no longer be able to stand firm in the face of wickedness and injustice. The time will then be ripe for many bewildered souls, who will become very confused, to witness an alternative temple of God.

This new temple, they will be told, is a church, which unites all because God loves all His children. And if God loves all His children, then He would want them to unite as one; that they must embrace each other, whatever their creed, their religion, their skin colour, their race, their laws. All will become united, they will be told, in the Face of God, and they will all be asked to send representatives to the new temple, which will be located in Rome. They will be told that this is the New Jerusalem, prophesised in the Bible and protected by God’s chosen leader – the false prophet.

So many will fall for this great lie, a travesty of the Holy Word of God – which was given to John the Evangelist. Every Word given to this prophet, for the end times, will be taken, adapted and twisted to suit the agenda of the antichrist.

Those who refuse to accept this new, so-called inclusive church, will be deemed to be un-Christian. They will be bullied and made to look like fools. Only for the Holy Spirit, which guides them, they would be sucked into the false and obscene temple, which will disguise the ugly truth, which lies beneath its surface.

The antichrist is about to make his grand entrance onto the world’s stage and it will be he, who will, not only reign over these churches, but who will fool people into believing that he possesses special divine gifts. He will be honoured for his great service to humanitarian causes. He, the antichrist, will receive international awards for his charity work. And then they will say he possesses the charisma associated with holy people. It will not be long afterwards when miracles will be attributed to him, until finally, he will say he is a prophet on a mission from God.

Many will fall for this terrible deceit   because he will be supported by the world’s churches and he will be given the seal of approval by the false prophet.

Finally, the world will believe that he is I, Jesus Christ. My Word will fall on deaf ears as his presence devours the whole of humanity whose applause will silence the voices who proclaim the True Word of God. But, because of My great Mercy, I will, with My Father’s Hand, intervene every single step of the way.

My Messages will never stop until the very last day. My Voice will never die. God’s children, who remain true to His Holy Word, will never die.

Your Jesus

Those who try to uphold the Word, within My Churches, will be silenced by expulsion

My dearly beloved daughter, the seeds have been sown and every detail of the plan, to prepare the world for the antichrist, has been completed. Every change, which you will witness in the world of politics and My Church on Earth are linked – as is every gesture made between nations – as is every law that defies God’s Laws. It is no coincidence that such laws are being introduced, around the world, at such speed as they are now, for they have been orchestrated carefully.

New, sudden announcements, regarding the forging of links between State and Church, where their laws become entwined, will be sprung upon you. Those who try to uphold the Word, within My Churches, will be silenced by expulsion. No mercy will be shown to those who try to defend My Church, because My enemies will declare the opposite to be true. You, My followers, will be declared heretics for disobeying the new rules, which will soon be laid down by My Church. You will be told that My Church cannot err and so, even when you uphold the Truth, you will be isolated. My Church will never err. My chosen leaders will never err, but when an imposter seizes power, you must not follow him, when he declares the Truth to be a lie. 

You will know, through the Power of the Holy Spirit, when that day dawns. And, on that day, you must follow Me, your Jesus. Pray for My Courage, so that I can sustain you, because you will need nerves of steel to remain true to Me, when the world will be coerced into falling flat, in complete surrender of free will, before the antichrist. 

Your Jesus

Moja ukochana Córko, obdarzona zostałaś dziś darem Ducha Świętego wraz ze specjalnymi Boskimi Łaskami. Moja Córko, poddając swoją wolną wolę, wyruszasz teraz, by wykonywać Moją Najświętszą Wolę. Uświadomisz sobie teraz znaczenie pełnego posłuszeństwa Mnie, w twoich myślach, słowach, działaniu, zachowaniu i postawie. Będziesz teraz podążać pod Moim przewodnictwem i poszukiwać go, zanim podejmiesz wszelkie działania w Moim Imieniu. W końcu jesteś gotowa, by realizować Moje wskazówki. Musisz teraz poświęcić dla Mnie w modlitwie co najmniej dwie godziny, co drugi dzień. Następnie musisz postępować zgodnie ze wskazówkami Najświętszego duchowego Przewodnika, wysłanego do Ciebie z nieba. Przemówi do Ciebie tak, jak Ja go poinstruuję. Uczyń dokładnie to, co on mówi. Musisz zatroszczyć się, by komunikować się ze Mną codziennie, gdyż mam ci dużo do powiedzenia. Moja córko, słuchaj od tej pory tylko Mojego Głosu. Pisz tylko to, co otrzymasz ode Mnie. Nigdy nie sugeruj się opiniami innych o tych Najświętszych orędziach. Są tylko jedne, Moje usta, które ci je przekazują. Zaufaj Mi, Moja Córko. Zaufaj Mi całkowicie. Nie poddawaj nigdy w wątpliwość tych przekazów, ponieważ Ja Jestem tym, który z tobą mówi. Zawsze o tym pamiętaj. Teraz, ponieważ Mi zaufałaś, będziesz znacznie silniejsza. Zapewniam cię, że teraz będziesz w stanie skuteczniej radzić sobie z atakami oszusta. Poczuj w sobie pokój. Miłość do ciebie, Moja Córko, narasta w Moim Sercu, podczas gdy twoje oddanie i miłość do Mnie wypełnia cię i wzbudza uczucie słabości. Ta potężna Miłość jest w całości czysta i nie można jej porównać z niczym, czego kiedykolwiek wcześniej doświadczyłaś na tym świecie. Niebo cieszy się z twej ostatecznej uległości. Teraz jednak musisz się przygotować, aby pomóc w uratowaniu milionów dusz. Moja Córko, zadanie, o które cię proszę, jest ogromne w ludzkich kategoriach. Ty, Moja Córko, będziesz dla świata posłańcem największego zakresu Mojego Świętego Słowa, by przygotować świat na Moje Drugie Przyjście. One, Moje drogie Dzieci, które kocham z głęboką pasją, będącą poza twoim pojmowaniem, muszą być przyciągnięte z powrotem do Mego Najświętszego Serca, zanim będzie za późno. Od ciebie, Moja Córko, oczekuję, że zaniesiesz Moje Słowo ludzkości. Nie jest to łatwe zadanie. Będziesz cierpieć z tego powodu, ale musisz zrozumieć, że jest to teraz twój obowiązek wobec Mnie. Zostałaś powołana, aby zagwarantować, że poprzez Słowo z Moich Boskich ust miliony dusz zostanie uratowanych od ognia piekielnego. Komunikuj się teraz ze Mną odpowiednio. Będę prowadził cię cały czas. Pokój niech będzie z tobą, Moja Córko. Mój Najświętszy Duch wypełnia teraz twą duszę. Jesteś pełna miłości, radości i gotowa do kolejnego etapu tej Boskiej misji.
Wasz Zbawiciel
Jezus Chrystus

Moja droga, umiłowana córko, w Kościele Katolickim rozpoczęła się schizma, o której mówiłem. Moje Nauki, które nigdy się nie zmieniły od czasu, kiedy Moje Pismo Święte zakończyła Księga Objawienia, są obecnie kwestionowane. Na przestrzeni wieków było wiele podważania, opinii i teologicznych ocen Mojego Świętego Słowa. Wielu dobrych ludzi podawało w wątpliwość zalecenia i nauki, które przekazywałem ludzkości. Niektóre z Moich Nauk zostały rozdrobnione, przeanalizowane, poszukano nowych interpretacji, a następnie zostały zaakceptowane. Jednak było to niepotrzebne. Ponieważ Prawda przekazana została człowiekowi poprzez proroków, którzy przyszli przede Mną, a następnie przeze Mnie, podczas Mojego pobytu na ziemi. Prawda nigdy się nie zmieniła. Prawda jest prosta. Inne informacje, niezawarte w Piśmie Świętym, dawane były jako dar dla świata poprzez wybrane dusze tylko z jednego powodu. Aby pomóc wam w rozważaniu Mojej Ofiary dla ludzkości i pokazać oraz przypomnieć o Miłości, którą zachowuję w Moim Sercu dla wszystkich Bożych dzieci. Wszelkie Boskie objawienia dawne dzisiejszemu światu mają wam pomóc przygotować się do Życia Wiecznego. Moje Nauki, honorowane przez Święty, Katolicki i Apostolski Kościół, są obecnie atakowane w pierwszym z wielu wyzwań, które prowadzić będą do podziału Kościoła. Wprowadzone zostaną nowe przepisy dla zadowolenia współczesnej opinii i tak, żeby były wygodne dla tych, którzy z pychą w swych duszach odczuwają potrzebę uspokajania ludzkości, zamiast okazywania posłuszeństwa Naukom Kościoła. Ja Jestem Kościołem. Kościół został założony przeze Mnie i nigdy nie może zginąć. Wielu, włącznie z tymi wewnątrz, jak i spoza Kościoła, będzie próbowało rozbić jego strukturę. Módlcie się, aby Mój Święty Wikariusz Papież Benedykt XVI pozostał silny pośród opozycji, jakiej teraz stawia czoła. Jest to celowa próba dokonywana przez tych związanych z fałszywym prorokiem, aby utworzyć nowy kościół. Ci przebiegli ludzie zamierzają was przekonać, że będzie to ten sam Kościół, ale takim nie może być. Jak Mój Kościół, z nowymi przepisami, z przekręconymi wersjami Prawdy, którą Ja dałem światu, może Mnie reprezentować? Nie może tego uczynić. To dlatego Mój Ojciec kierował będzie Swoim Kościołem, prawdziwymi, lojalnymi wierzącymi, z Niebios. On zatrzyma klucze do Drugiego Przyjścia, kiedy z popiołów powstanie Nowe Jeruzalem, jeden prawdziwy Katolicki Kościół, odzyskany jako Jedność dla wszystkich Bożych dzieci, wszystkich religii i wszystkich wyznań. Taki jest sens, jaki miał w zamierzeniu być, w pełnym i ostatecznym zjednoczeniu w Nowej Erze Pokoju na ziemi.
Wasz ukochany Jezus Chrystus

Moja wielce umiłowana córko, każdy jeden z Bożych Kościołów na ziemi, który czci Mnie, Syna Człowieczego, oraz ci, którzy okazują wierność Mojemu Ojcu, wkrótce się podzielą. W każdym z kościołów wielu się zbuntuje i wyłonią się ogromne podziały, i (coraz) więcej tych wprowadzonych pomiędzy ich szeregami w błąd będzie próbowało ustanowić prawa uniewinniające grzech. Moralne zobowiązania, jakie będą odczuwali ci, którzy miłują i znają Święte Słowo Boże, zostaną im wytknięte i zostaną oni oskarżeni, że są okrutni i bez serca. Ich przestępstwem będzie sprzeciw wobec praw popierających grzech — praw, które powstaną, kiedy Kościoły zostaną rozwiązane podczas prześladowania ze strony antychrysta. I kiedy zostaną one podzielone i rozbite w drzazgi, zachwieją się ich fundamenty. Już dłużej nie będą one w stanie niezłomnie się przeciwstawiać nikczemności i niesprawiedliwości. Wówczas wiele skonsternowanych dusz osiągnie takie stadium, kiedy to dalece utraciwszy orientację, staną się świadkami alternatywnej świątyni Boga. Ta nowa świątynia — tak zostanie im powiedziane — jest kościołem, który jednoczy wszystkich, jako że Bóg kocha wszystkie Swoje dzieci. A skoro Bóg kocha wszystkie Swoje dzieci, to chciałby, aby połączyły się one ze sobą w jedną całość; więc muszą się one wzajemnie wziąć w ramiona, niezależnie od ich wiary, ich religii, ich koloru skóry, ich rasy i ich praw. Wszyscy się zjednoczą — tak zostanie im powiedziane — w Obliczu Boga; oraz zostaną poproszeni o wysłanie swoich przedstawicieli do nowej świątyni, która będzie się znajdowała w Rzymie. Zostanie im powiedziane, że jest to Nowa Jerozolima, zapowiedziana proroctwami w Biblii, i chroniona przez wybranego Bożego przywódcę — fałszywego proroka. Bardzo wielu da się nabrać na to wielkie kłamstwo, tę parodię Świętego Słowa Bożego, które zostało przekazane Janowi Ewangeliście. Każde Słowo, które zostało dane temu prorokowi na czasy ostateczne, zostanie wydobyte, nagięte i tak przeinaczone, aby pasowało do programu antychrysta. Ci, którzy odmówią zaakceptowania tego nowego, tak zwanego inkluzywnego (niewykluczającego nikogo) kościoła, będą uważani za nie-chrześcijan. Będą tyranizowani i robieni na głupków. I gdyby nie Duch Święty, który im przewodzi, zostaliby wciągnięci do tej fałszywej i bezwstydnej świątyni, która będzie maskować ohydną prawdę, leżącą pod jej powierzchnią. Antychryst już prawie, z wielką pompą, wkracza na światową scenę i to on będzie tym, który nie tylko będzie rządził tymi kościołami, ale który oszuka ludzi, tak iż uwierzą, że posiada on specjalne, boskie dary. Będzie on poważany za jego wielki wkład na rzecz humanitarnych ideałów. On, antychryst, otrzyma międzynarodowe nagrody za swoją działalność charytatywną. Następnie powiedzą, że posiada on charyzmę, upodobniającą go do ludzi świętych. Niedługo potem zostaną mu przypisane cuda, aż ostatecznie powie on o sobie, że jest prorokiem, wypełniającym misję Boga. Wielu da się w ten sposób okropnie oszukać, gdyż będzie on popierany przez światowe kościoły i otrzyma uwierzytelniającą pieczęć od fałszywego proroka. W końcu świat uwierzy, że jest on Mną, Jezusem Chrystusem. Moje Słowo nie będzie słyszane, obecność antychrysta pochłonie bowiem całą ludzkość, której aplauz uciszy głosy, szerzące Prawdziwe Słowo Boże. Ale z powodu Mojego wielkiego Miłosierdzia będę na każdym pojedynczym kroku tej drogi interweniował Ręką Mojego Ojca. Moje Orędzia nigdy nie ustaną, aż do dnia ostatecznego. Mój Głos nigdy nie zamilknie. Boże dzieci, które pozostaną wierne Jego Świętemu Słowu, nigdy nie umrą.
Wasz Jezus

Moja wielce umiłowana córko, nasiona zostały posiane i każdy szczegół planu, przygotowującego świat na antychrysta, jest dopracowany. Wszystkie zmiany w świecie polityki oraz w Moim Kościele na Ziemi, których świadkami będziecie, są ze sobą powiązane, tak samo jak wszystkie gesty, dokonywane wśród narodów, jak i każde prawo, które przeciwstawia się Boskim Nakazom. Nie jest to przypadek, że prawa te są wprowadzane wszędzie na świecie, i to w takim tempie jak obecnie, gdyż to wszystko zostało staranie zaaranżowane. Zostaniecie zarzuceni nowymi, nagłymi zapowiedziami, dotyczącymi nawiązywania kontaktów pomiędzy Państwem a Kościołem, w których te obie praworządności zostaną ze sobą splecione. Ci, którzy będą próbowali stanąć w obronie Słowa wewnątrz Moich Kościołów, zostaną uciszeni — poprzez ich wydalenie. Żadne Miłosierdzie nie zostanie okazane tym, którzy będą próbowali bronić Mojego Kościoła, ponieważ Moi wrogowie ogłoszą, że prawdziwe jest to, co stanowi Jego przeciwieństwo. Wy, Moi wyznawcy, zostaniecie ogłoszeni heretykami za nieposłuszeństwo, jakie okażecie wobec nowych zasad, które ustanowi wkrótce Mój Kościół. Zostanie wam powiedziane, że Mój Kościół nie może się mylić, dlatego też, nawet jeżeli będziecie stawać w obronie Prawdy, zostaniecie wyizolowani. Mój Kościół nigdy nie może się mylić. Moi wybrani przywódcy nigdy nie będą błądzić; ale kiedy oszust przywłaszcza sobie władzę, nie wolno wam za nim podążać, jeżeli Prawdę nazywa on kłamstwem. Dzięki Mocy Ducha Świętego zorientujecie się, kiedy nadejdzie ten dzień. I od tego dnia musicie iść za Mną, waszym Jezusem. Módlcie się do Mnie o Odwagę, abym mógł podtrzymać was na duchu, ponieważ będziecie potrzebowali nerwów ze stali, aby pozostać Mi wiernym, kiedy świat zostanie przymuszony, aby paść przed antychrystem na kolana, całkowicie zrzekając się wolnej woli.
Wasz Jezus

Dodaj komentarz