APOKALIPSA · ORĘDZIA · Ostrzeżenie · PETRUS ROMANUS

Otwarcie Księgi Prawdy


Ap 10:1-7
I ujrzałem innego potężnego anioła, jak zstępował z nieba, przyobleczony w obłok, i tęcza była nad jego głową, a oblicze jego było jak słońce, a nogi jego jak słupy ognia, i miał w prawej ręce otwartą książeczkę. Nogę prawą postawił na morzu, a lewą na ziemi. I zawołał donośnym głosem, tak jak ryczy lew. A kiedy zawołał, siedem gromów przemówiło swym głosem. Skoro przemówiło siedem gromów, zabrałem się do pisania, lecz usłyszałem głos mówiący z nieba: Zapieczętuj to, co siedem gromów powiedziało, i nie pisz tego! Anioł zaś, którego ujrzałem stojącego na morzu i na ziemi, podniósł ku niebu prawą rękę i przysiągł na Żyjącego na wieki wieków, który stworzył niebo i to, co w nim jest, i ziemię, i to, co w niej jest, i morze, i to, co w nim jest, że już nie będzie zwłoki, ale w dniach, [w których zabrzmi] głos siódmego anioła, kiedy zatrąbi, wtedy misterium Boga się dokona, tak jak podał On dobrą nowinę sługom swym, prorokom.

KP 20.01.2012
Przygotowania do Mojego Drugiego Przyjścia rozpoczną się natychmiast po tym, jak Ostrzeżenie będzie miało miejsce. Zapieczętowana Księga Prawdy zostanie otwarta a tajemnice objawione poprzez ciebie, Moja córko, dla całego świata, aby je ujrzał. Moja Księga Prawdy zostanie dana światu, tak aby wasze dusze zostały oczyszczone w Jedności ze Mną. Tylko wtedy będziecie gotowi, aby pójść ze Mną do Ery Boskiej Woli Mojego Ojca, Ery Pokoju, Mojego Nowego Raju na ziemi.
Wasz ukochany Jezus
Zbawiciel ludzkości

Dodaj komentarz